mittandrajag.blo.gg

Försöker få rätsida på en värld av kaos och delar med mig av några fotnoter längs vägen.

Som katt och hund

Publicerad 2015-09-22 11:12:28 i Allmänt,

Denna vecka är ag hundvakt åt familjens hund vilket min roomies katt inte är helt överlycklig över. Men han har iallafall insett nu att det går att klättra upp på saker så får man vara ifred från den lilla galningen. 

Så medan det är fullt tumult i lägenheten är det snart dags för tentavecka och jag måste verkligen höja tempot. Jag vet inte vad som hänt, jag kan bara inte fokusera. Men nu är det bara att lagra upp med RedBull och kaffe och bara plöja sig igenom. På något sätt ska det väl gå. 

Jag har precis bytt medicin igen och känner ett litet bakslag från dem vilket inte direkt är den bästa tajmingen med snart bara en vecka kvar till tenta men vad kan man göra. Åh jäklar nu är det verkligen snart bara en vecka kvar och jag är inte ens i närheten av att vara redo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela