mittandrajag.blo.gg

Försöker få rätsida på en värld av kaos och delar med mig av några fotnoter längs vägen.

School madness

Publicerad 2015-09-27 19:12:25 i Allmänt,

Haft en otrolig upp och ned resa idag. Vaknade med en allergisk reaktion och svullet ansikte, hur trött som helst. Bestämde mig för att det inte var värt det och somna om. Vaknade andra gången och fick en ångestattack över att jag inte börjat plugga, har så himla mycket kvar. Åker till skolan. Gör inget. Kommer igång efter någon timme. Får en randome panikångestattack just när jag jobbar som bäst. Försöker fokusera, kliar mig förstrött på armen allt hårdare. Det gör ont, vilket är bra då det hjälper mig att fokusera och återgå till nuet. Går hål på huden, börjar vätskas. Försvinner in på toaletten, gör rent och låtsas som ingenting. Fortsätter plugga, får upp ett flyt. Möter upp min favorit studdy-buddy och vi kommer överens om att köra en all-nighter i plugget och inte sluta förrän det är dags för blodmånen (du vet supermånen plus månförmörkelese som kommer att ses inatt). Vi åker därför och inhandlar mat, snack och redbull. Kommer tillbaka till skolan och fortsätter plugga. Gick bra tills jag förlorade fokus ca fem minuter sedan. Nu sitter jag istället och skriver av mig här och försöker samla mig för att skriva klart om mutationer och DNA-reparation. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela