mittandrajag.blo.gg

Försöker få rätsida på en värld av kaos och delar med mig av några fotnoter längs vägen.

Over my head

Publicerad 2015-09-09 21:52:23 i Allmänt,

Skolan drar igång på riktigt, det är tre veckor kvar till första tentan. Jag känner att jag är i en spiral nedåt och ju snabbare nedåt det går desto mer distanserad känner jag mig från mina vänner och familj. Enkla saker tycks bli mer och mer svåra att klara av. Och en sådan här kväll när jag lider av sömnbrist sedan natten innan känns allt bara övermäktigt. De där ljusglimtarna jag normalt håller mig fast vid verkar helt enkelt inte existera idag. Tänker därför ge upp på denna dag och gå till sängs, med lite tur är det en bättre dag imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela