mittandrajag.blo.gg

Försöker få rätsida på en värld av kaos och delar med mig av några fotnoter längs vägen.

The spiral is going down and down, down and down, down and down

Publicerad 2015-10-05 13:05:32 i Allmänt,

Okej så jag skrev titeln med melodin till "Wheels on the bus" i huvudet. Vet du inte vilken låt det är, sök på det. Det räknas som allmänbildning. Du missade något stort i din barndom. 

Så jag har väl inte klarat mig sådär jättebra senaste veckorna. Har inte blivit så mycket skrivande då jag mest ägnat tiden (förutom den lilla tid jag pluggat) med att stirra in i väggen. På något jäkla vänster gick tentan ändå bättre än förväntat, kändes ändå som jag kunde det mesta. Kan ha gått vägen. Kanske. 

Saken är den att post-tentaångesten har inte varit bättre.Har en hel del rätt djupa nagelmärken på armarna just nu (Och typ rivsår, no judging, det känns bara bättre så ibland. Jag är väl medveten om att jag är en idiot) vilket gör att jag hela tiden får gå i långärmat hemma och det får mig bara att känna mig ännu mera skyldig men jag orkar inte ha DEN diskussionen. Så det får vara. Det blir ju bättre, förr eller senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela