mittandrajag.blo.gg

Försöker få rätsida på en värld av kaos och delar med mig av några fotnoter längs vägen.

Att stänga av

Publicerad 2015-10-05 00:46:15 i Allmänt,

Så jag är nu inne på 36h vakenhet då jag inte kunde somna natten som var trots sömntabletter. Hjärnan förde liksom ett samtal oavbrutet om livsplaner och alla sätt mitt liv kan gå rakt åt helvete på. Och sen var det plötsligt morgon. Lite sådär det kan gå ibland. 

Idag har varit fullproppad men på ett bra sett. Tog en pluggfika med en vän på morgonen och hjälpte henne att förbereda inför högskoleprovet, var sedan hem till mina kusiner på födelsedagskalas och firade världens gulligaste nioåring innan jag åkte till stallet och red ut en långtur med hunden i släp. Ganska perfekt faktiskt även, om jag var något trött. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela