mittandrajag.blo.gg

Försöker få rätsida på en värld av kaos och delar med mig av några fotnoter längs vägen.

Fjälluft

Publicerad 2015-07-31 22:23:35 i Allmänt,

Idag har varit en bra dag. Jag spenderar veckoslutet med föräldrarna och farmor i fjällen. Trivs som fisken i vattnet. Idag tog jag en ordentlig sovmorgon innan jag gav mig ut på en lång distansrunda med pappa för att sedan efter dusch och ombyte dra till våffelstugan allihopa för lunch där vi träffade några gamla vänner. Efter lunchen åkte vi ned till byn och handla innan vi åkte upp igen och tillbringade tre timmar på myrarna med bärplock och tjatter. Hunden verkade ha den bästa dagen i hela sitt liv och sprang runt med en ivrigt viftande svans. När vi väl kom hem var alla trötta och redo för en lugn kväll vid TV:n. 

Inte en enda gång under dagen kände jag mig dålig, fel eller nedstämd. Idag har jag enbart känt tillfredställelse, något jag inte är alltför bortskämd med. 

Kommentarer

Postat av: p

Publicerad 2015-08-05 10:56:34

hej har skrivit en presentation om dig /mvh P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela