mittandrajag.blo.gg

Försöker få rätsida på en värld av kaos och delar med mig av några fotnoter längs vägen.

Helg och sånt

Publicerad 2015-08-31 11:07:28 i Allmänt,

Vi har haft långhelg, från torsdag till idag med gott om tid att göra klart den uppgift vi redovisar idag. Så hur kommer det sig att jag sitter här på morgonen och panikartat pluggar in det sista eftersom jag på inget sätt var klar? Planeringen är på topp som vanligt. 

Helgen har varit ovanligt skön, var hemma en sväng vilket var supermysigt, åkte sedan tillbaka till min lägenhet lördag fm och hade några vänner som kom över på eftermiddagen. Vi gick ut tillsammans och de sov över till igår. Spenderade hela förmiddagen med att vandra runt i centrum, äta buffe, köpa kaffe och sitta i solen. Min kompis fick även ett infall att slänga av sig tröjan och hoppa i vattnet mitt i centrum, kan ju framföra att det inte är en badplats. Tog också av mig skorna, kavlade upp byxorna och vadade runt men det var lite kallt för min smak plus att jag hade långa jeans så jag måste erkänna att jag fegade ut på att doppa mig. Nu ska jag bara ta mig till lektionen i tid och förhoppningsvis kommer jag ihåg någonting av de sidor jag nyss streckläste. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela