mittandrajag.blo.gg

Försöker få rätsida på en värld av kaos och delar med mig av några fotnoter längs vägen.

Coming home

Publicerad 2015-08-27 20:58:19 i Allmänt,

Idag har varit en bra dag. Även om det började med att jag försov mig och missade första föreläsningen. Men jag har varit sådär produktiv jag blir ibland idag (när jag väl vaknade. Jag var inne i centrum och köpte lite saker jag saknat till mitt rum (och strumpor eftersom jag av någon anledning trodde jag skulle klara mig på ett par när jag packade), städat, packat upp ordentligt och har sedan suttit i skolan och avslutat ett fall med en kompis vilket gör att jag nu är helt ledig över helgen. Jag känner mig rätt stolt (jättelöjligt jag vet) när jag efter mycket velande skickade iväg ett mess där jag frågade om han gjorde och om han ville ses i skolan att plugga. Jag ångrade mig direkt efter men slappnade av när jag fick svaret att han redan var där och inte hade något emot sällskap. 

Eftersom det blev en långhelg med hela fredag ledig och sena lektioner på måndag har jag bestämt mig för att åka hem. Så nu sitter jag på tåget och känner mig rätt nöjd med dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela