mittandrajag.blo.gg

Försöker få rätsida på en värld av kaos och delar med mig av några fotnoter längs vägen.

Berlin

Publicerad 2015-08-07 09:19:06 i Allmänt,

Sitter på McDonalds på tågstationen i Berlin och njuter av kaffe, frukost och WiFi. McDonalds kanske inte låter så himmelskt men när man är vrålhungrig och helt utmattad efter en hel natts resande med flera olika tåg är det verkligen det. Har använt WiFi till att skaffa mig ett boende i centrum och ska snart ge mig av. Vet inte riktigt vad det blir av dagen idag, börjar nog med att kolla runt lite på stan. Natten var hemsk, har inte varit så duktig med att ta mina tabletter nu när jag rest runt och inatt var jag bara så trött, så nere på gränsen till att jag ville ge upp och åka hem. Undrade vad jag egentligen höll på med och ville bara få sova.Inte en allt för ovanlig känsla när man reser runt men lägg till att jag inte sovit ordentligt på ett bra tag och att jag missat mina antidepressiva vid flera tillfällen så var det extra hårt inatt. Men nu har jag mat, kaffe, boende och dagen ser ljusare ut även om jag fortfarande jobbar på humöret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela